tisdag 3 januari 2012

Yesterday

Tyvärr ingen uppdatering igår då jag efter stallet släppte lös min barnsliga sida och åkte skrana nedför Bräntberget med mina kompisar, grymt roligt är det och speciellt i lössnö!

Igår började vi med att rida ut en sväng ut i skogen med Kajsa och Stanley, första gången jag satt på Stanley så jag testade bara lite knappar. Kan ju kort berätta att Stanley är en före detta travare som nu är under rehabilitering efter en svår skada på ena frambenets ytliga böjsena. I stallet är han hur cool som helst, sen när man kommer ut i skogen kommer travar lynnet tillbaka. Upp med huvudet och hets skritt, men han sköte sig bra.

Umeå har täckts med ett rejält snötäcke de senaste dagarna så hästarna fick allt pulsa i djupsnön inne i skogen, bra träning.
Så här fin såg skogen ut:
Bild lånad 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar