måndag 23 januari 2012

Gårdagen

Igår var en lång stalldag kan jag lova er! Från 07.00 - ca 22.30 var jag i stallet, så alltså 15,5 timmar. Jobbade först med stalljobb på dagen. Eftersom det var seriedressyr var det mindre att mocka vilket kändes väldigt skönt faktiskt. Jobbade till 16.00 och efter det fick jag rida Pirre en sväng innan lektionerna för att han inte skulle vara busig. Sen skulle jag hålla i lektioner mellan 16.50 - ca 19.15. Det var riktigt kul och alla grupperna var jätteduktiga och dom försökte verkligen sitt bästa hela tiden! Gick därifrån med ett leende på läpparna iaf!

Efter ridlektionerna så kunde jag ta det lugnt en timma innan jag skulle göra i ordning Gandalf och hoppa honom. Han var så jätteduktig! Är väldigt nöjd med honom och det han gjorde! Ett stopp som var mitt fel pga dålig väg men annars sprang han på och hoppade allt! Fina, fina ponny!

Idag är jag faktiskt stallfri! Så ikväll blir det att vila och se film eftersom jag är rätt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar