måndag 2 januari 2012

Nytt År

Måste börja med att säga GOTT NYTT ÅR! Och sedan ursäkta den något bristande uppdateringen från min sida, har haft andra saker för mig nu under helgen men nu är det nytt år = nya tag!

Idag blir det ridning för första gången på två veckor och jag har saknat hästryggen. Först ska jag och Ylva ta oss en tur i snön, ska rida Stanley (närmare presentation kommer) och efter det så blir det ridlektion ikväll. Ridskolan startar verkligen tidigt iår, SURF har dessutom köpt in  några nya stor hästar så det ska bli riktigt spännande det här!

Återkommer senare och om min digital kamera vill vara snäll idag så kanske det blir några bilder!
Älskar att rida på vintern! Cludy är så söt med sin helt vita hals och sedan poff två bruna öron!

2 kommentarer:

  1. uppdatera mer Linnéa, tack osv, ha en bra dag:)

    SvaraRadera
  2. King , den ska följas stenhårt:) Lite seg på svara(a) men inte kollat bloggen på länge

    SvaraRadera