torsdag 29 mars 2012

Skrubbstäd och busig ponny!

Idag har Matilda och jag städat deras skrubbar/skåp! Mycket grejor och en massa musbajs. Ingen av oss var fullt lockade på att dra ner sakerna från översta hyllan, haha. Till slut tittade en mus fram när vi skulle lyfta handdukar som låg i en låda. Rätt överraskade blev vi och var inte fullt sugna att fortsätta efter det! Men nu är det snyggt och fint faktiskt!

Red sedan Lotus en sväng på banan med hackamore! Han var lite busig och bockade en del men lugnade ner sig mot slutet (lite iaf) jobbade lite galoppfattningar som gick halvers eftersom han inte riktigt ville och då blev det slängtrav sen galopp och drev man på för mycket så bockade han, haha. Men fick några hyfsade mot slutet och då gav jag mig! Ska även passa på och anmäla mig till klubbtävlingen i dressyr i Vännäs med honom!

2 kommentarer:

  1. tävla gärna om VECKANSBLOGG!:)
    http://yankhornline.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment
    /Vi på YANKHORNLINE.BLOGG.SE

    SvaraRadera
  2. King;) hon hyr hos en gubbe nära där jag bor;)

    SvaraRadera