lördag 10 mars 2012

Paus i PA

Har skrivit över 2000 ord i rapporten på mitt projektarbete på beloppet av två dagar. Rätt starkt jobbat tycker jag! Börjar ta lite form! Hoppas bara jag får fler svar utav dom jag mejlar.

Mitt projektarbete är om Ridterapi, eller Hästunderstödd Terapi som det heter. Det är otroligt intressant att läsa om och man hittar en massa både chockerande och bra fakta! Det finns bara ca 90-100 verksamheter som utövar sig av ridterapi. 100 st?? på 9.000.000 människor. Det är otroligt lite verkligen..

Igår var det lektioner som vanligt! Bara en person i första gruppen så hon fick en hård privatlektion istället ;) haha. Nä men det var bra för henne tror jag och hon verkar ha tyckt det var kul! Resten av grupperna skötte sig väldigt exemplariskt idag! Jätteduktiga tjejer verkligen!

Idag har jag suttit med projektarbetet i 2-3 timmar och har nu tagit en liten paus för att sedan jobba någon timme till fram till klockan tre då jag ska till Sofia och ha lektion för henne och Snärten nu när vädret äntligen tillåter! Sedan blir det hem för att jobba ännu mer med projektarbetet ikväll. Imorgon är det projektarbete på dagen, sen ridlektioner och hoppträning på kvällen med Nexus!


1 kommentar: