söndag 19 februari 2012

Helgen

I fredags hade jag lektioner med dålig röst. Det gick bra men fick använda mikrofonset för att någon skulle kunna höra mig. Duktiga elever hade jag iaf! Sen så blev det till Nexus och longera honom lite för att han skulle få motion!

Igår jobbade jag 07-16. Var riktig snöstorm med blåst och tungsnö! Samma sak idag under jobbet! Hur tungt som helst att arbeta. Idag fick vi skotta oss fram till stalldörren så var något sena med fodring och utsläpp men lyckades ta ikapp det!

Fick prova Saras Corpland idag. Var kul och han var väldigt rolig att rida även om han blir lite väl stark vissa stunder. Tack för att jag fick prova honom Sara! =)

Skulle hoppat Nexus, men vädret satte stopp för det då jag inte ville rida dit och tillbaka i detta busväder!


Såhär mycket snö hade vi i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar